Publiciteit voor jouw boek!

De tijd dat een boek zichzelf verkocht is voorbij. 

De tijd dat een uitgever voor de gehele boekmarketing en publiciteit zorgde en de auteur –na het schrijven van zijn boek- achterover kan gaan zitten, is eveneens voorbij. Het is derhalve zaak dat een auteur de marketing ofwel zelf doet of een literair agent/boekmarketeer inhuurt om hem/haar dit uit handen te nemen. Het is in elk geval van essentieel belang dat het boek aandacht krijgt!

Het grote publiek, de boekhandel en de bibliotheken moeten weten dat het boek is verschenen. Dat alleen is echter niet voldoende. Zij moeten worden getriggerd om het boek te bestellen, lezen, lenen etc.! Pakkende publiciteit en onderscheidende benadering van de boekhandel is derhalve van heel groot belang.

Het bewerkstelligen van al die fel begeerde en belangrijke aandacht is geen kwestie van één keer een berichtje schrijven en klaar, nee het is telkens weer een andere invalshoek zoeken en via allerlei verschillende kanalen de wereld in helpen. Daar is tijd én een lange adem voor nodig. Heb je die tijd, zin, energie en kennis zelf in huis? Doen. Zo niet, neem dan snel contact met mij op. Ik kan je dit alles uit handen nemen.

Afdrukken