Mogen wij even persoonlijk worden?

Er wordt nog altijd met regelmaat gedacht dat marketing alleen maar het maken van reclame is en je geen (waargebeurde!) verhalen gaat vertellen om jouw bedrijf, dienst of product aan de man te brengen. Niets is minder waar. De consument wil tegenwoordig een gevoel hebben bij het bedrijf of merk van zijn keuze. Er moet een gunfactor zijn en emotie. Dat roep je niet op door alleen maar te vertellen dat je zo goed bent, zo goedkoop bent of zo je best doet.

Lees meer

Afdrukken E-mailadres

Trotse redacteur!

Geruime tijd geleden kregen wij, van HT-C Communicatie en Marketing, de opdracht van Uitgeverij Ellessy om het manuscript te redigeren van de feelgoodroman van auteur Margreeth Kooiman. Dat was geen straf kan ik u melden want het bleek een fijn manuscript. Natuurlijk kwam er ook een recensie. Op verzoek van de uitgever hebben we die echter nog niet gepubliceerd. Nu, is 'Spagaat' uitgebracht en zijn wij plaatsvervangend trots. Bovendien kunnen wij dan eindelijk ons enthousiasme over deze fijne roman met u delen. De recensie is te lezen via: http://hanneketinorcenti.nl/spagaat/http://hanneketinorcenti.nl/spagaat/

 

Afdrukken E-mailadres

Leuke tweet!

Onlangs mochten wij Marjolijn de Graaf verwelkomen als nieuwe klant van HT-C Communicatie en Marketing. Wij nemen een deel van de boekmarketing op ons van het managementboek dat Marjolijn schrijft samen met Edwin de Graaf. ‘Decisions by Design’.

Wanneer dan je nieuwe klant de volgende tweet de wereld instuurt, dan word je daar natuurlijk wel heel happy van!

 
   
   

Marjolijn de Graaf

 

@marjolijndg

13 mrt.

Super blij met nieuwe samenwerking met @HannekeTC in het kader v boek Decisions by Design #DxD

 
 
   

Afdrukken E-mailadres

Nieuwe samenwerking

Vanmorgen heb ik een uiterst plezierig gesprek gehad met Elly Godijn van Godijn Publishers over de marketing van het nieuwe Boek10-project van deze actieve uitgever. De lancering van dit mooie project vindt plaats op 6 mei a.s. in het Park Schouwburg in Hoorn. Wij hebben veel zin in de samenwerking!

Afdrukken E-mailadres

Radio uitzending Omroep Noos

Op 1 februari jl. was Hanneke Tinor-Centi te gast in het radioprogramma 'Boeken met Thea en Michel' van Omroep NOOS. Zij spraken met elkaar over het nieuwe boek van Simon Hammelburg, 'Het Voorgesprek' dat onlangs verscheen, over HT-C Marketing en Communicatie, over wat een literair agent voor een auteur kan betekenen, over het recenseren en de marketing van boeken en nog veel meer.

Naast het nieuwe boek van Simon Hammelburg, waar wij als literair agent voor optraden, kwamen er nog veel meer boeken voorbij die wij ofwel hebben gerecenseerd of waarvan wij de auteur hebben bijgestaan op het gebied van boekmarketing. Zo hadden wij het over Melissa Skaye, Rob Weeber, Rob van Doorn, Ben Bouter, Marianne van Buitenen, Viviane Gerits.

Afdrukken E-mailadres

Hoe kunnen wij u helpen?

HT-C Communicatie en Marketing is met een mooie variëteit aan opdrachten bezig.

Zo beoordelen wij momenteel voor Uitgeverij Ellessy een manuscript en voor een filmproducent schrijven wij voice-over teksten. Het persbericht over het nieuwe boek van Simon Hammelburg (van wie wij de trotse literair agent zijn) is de wijde wereld in en zojuist ontvingen wij de opdracht van Futuro Uitgevers voor een laatste correctieronde van een manuscript.

Dan zitten wij binnenkort om tafel met Elly Godijn van Godijn Publishing over boekmarketing, met Marcel Wagenhuis over het schrijven van redactionele artikelen voor zijn tijdschriften en met KWS Wegenbouw over corporate communicatie.

Kunt u onze hulp ook goed gebruiken? Bel of mail ons en u krijgt van ons een offerte op maat!

Afdrukken E-mailadres

HT-C Communicatie en Marketing

Snijdershof 34
1713 WD Obdam
Noord Holland
E-mail: info@ht-c-communicatie.nl    
Mobiel: 06-46590516