HT-C Communicatie en Marketing verwelkomt nieuwe klant

Voor Auteur Edwin Zonneveld gaan wij de boekmarketing verzorgen van zijn onlangs verschenen politieroman ‘Gezworen Wraak’.

‘Gezworen Wraak’ is het debuut van Zonneveld. Zijn volgende roman 'Vermist in de Kragge’ is al in vergevorderd stadium. Inspecteur Starck, voor wie in ‘Gezworen Wraak’ al de hoofdrol was weggelegd, wordt ook in 'Vermist in de Kragge weer ten tonele gebracht.

Afdrukken E-mailadres

Succesvolle boekenreceptie Simon Hammelburg

De afgelopen periode zijn wij druk bezig geweest met de boekmarketing van de onlangs verschenen novelle van Simon Hammelburg, 'Het Voorgesprek'. Deze periode beleefde gistermiddag zijn finale in de vorm van een druk bezochte (100 man!) boekenreceptie in de Literaire salon van Boekhandel Jimmink in Amsterdam. Bijzonder enthousiast publiek, een vermakelijke voordracht van Tonko Dop (die zijn naam 'uitleende' aan de hoofdpersoon in het boek), een prima verzorging door Gert-Jan Jimmink en zijn medewerkers en last but not least, een boeiend vertellende auteur! Kortom, wij kijken uiterst tevreden terug..

Denkt u nu, bij het lezen van dit bericht, dat wil ik ook! Neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06-46590516.

Afdrukken E-mailadres

Auteur Rob Bakker is onze nieuwe klant!

Wij zijn er trots op te kunnen vertellen dat wij veelzijdig auteur, Rob Bakker, gaan vertegenwoordigen.

Bakker schreef romans, waaronder Graven, Een Pad Voorbij over vrijwillige euthanasie en De Toespraakschrijver. Hij maakte zijn thrillerdebuut met FE! Vanaf 2015 verschenen de Vierdaagsethrillers De dood wandelt mee en Het Mysterie van de 100...Hij is hij journalist en historicus en als docent Nederlands en Zakelijke Communicatie verbonden aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht.

Met plezier en enthousiasme gaan wij voor hem aan de slag!

Afdrukken E-mailadres

Mogen wij even persoonlijk worden?

Er wordt nog altijd met regelmaat gedacht dat marketing alleen maar het maken van reclame is en je geen (waargebeurde!) verhalen gaat vertellen om jouw bedrijf, dienst of product aan de man te brengen. Niets is minder waar. De consument wil tegenwoordig een gevoel hebben bij het bedrijf of merk van zijn keuze. Er moet een gunfactor zijn en emotie. Dat roep je niet op door alleen maar te vertellen dat je zo goed bent, zo goedkoop bent of zo je best doet.

Lees meer

Afdrukken E-mailadres

HT-C Communicatie en Marketing

Snijdershof 34
1713 WD Obdam
Noord Holland
E-mail: info@ht-c-communicatie.nl    
Mobiel: 06-46590516